سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه مهم هیئت مدیره نظام پرستاری بم:

صدای ما را از پشت ماسک بشنوید، دیگر نفسی برای ادامه راه نمانده است

هیئت مدیره نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بم با انتشار اطلاعیه ای از مردم خواست: در موج سوم کرونا یاریگر کادر درمان باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بم ضمن تشکر و قدردانی از مدافعان سلامت به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با این دشمن پنهان، راهکار‌هایی را به منظور مهار بیماری کرونا با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان اعلام کرد.

بیانیه نظام پرستاری بم به شرح ذیل است:

با گذشت نزدیک به ۹ ماه از شیوع بیماری مهلک کرونا، مدافعان سلامت شامل کادر پرستاری، پزشکان، مامایی، بهداشت و همچنین کادر خدماتی عاشقانه و فداکارانه به درمان و مراقبت پرداختند و در این راه شهدا و جانبازانی نیز تقدیم کردند؛ اما موج سوم کرونا که چند صباحیست با حدت و شدت بیشتری به دیارمان هجوم آورده، استان ما را در صدر استان‌های درگیر کشور قرار داده و باعث ابتلا ده‌ها تن از کادر مدافع سلامت استان شده است به طوریکه ادامه این روند کار را بسیار سخت و طاقت فرسا می‌کند. 

نظام پرستاری بم ضمن تشکر و قدردانی از مدافعان سلامت به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با این دشمن پنهان، راهکار‌هایی را به منظور مهار این بیماری با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان اعلام می‌دارد و امیدوار است مردم عزیز و مسئولین محترم، ما را در این جنگ نابرابر یاری نمایند.

۱- راه اندازی نقاهتگاه‌ها و اجباری نمودن بیماران جهت قرنطینه شدن با استفاده از امکانات مدارس، دانشگا‌ه ها و هتل‌ها جهت جلوگیری از انتشار بیماری

۲-در نظر گرفتن تسهیلاتی برای مدافعان سلامت جهت ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف

۳-لزوم حضور صاحبنظران پرستاری و کارشناسان مجرب در کمیته‌های بحران استان و همچنین در برنامه‌های صدا و سیما و رسانه‌ها جهت ارائه راهکار‌هایی ضروری و قابل اجرا

۴-لزوم حضور روانشناسان مجرب استان جهت مشاوره بیماران و مدافعان سلامت

۵-توزیع ماسک رایگان به مردم

۶-محقق شدن وعده و وعید‌های مسئولین و اجرایی کردن دستورالعمل‌های مربوط به پرداخت ها، معوقات در کلیه بیمارستان‌های دولتی، خصوصی و عدم نشر اخبار کذب در خصوص پرداخت و پاداش‌ها که موجب دلسردی بیشتر پرسنل شده است.

۷-جبران کاهش ساعت کار پرسنل درمانی با توجه به کاهش ساعت کار پرسنل سایر سازمان‌ها و ادارات که  مواردی، چون  مرخصی تشویقی و یا افزایش ضریب ساعت عملکردی  جهت جبران آن پیشنهاد می گردد.

۸-حمایت همه جانبه مسئولین ازخانواده مدافعان سلامت جهت دلگرمی پرسنل درگیر 

مردم فهیم و فرهیخته شرق استان در جریان باشند که ما با وجود همکاری شما و همراهی مسئولین قادر به کنترل این بیماری خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.