سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۵ هزار تومانی قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار استان همدان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از کاهش ۵ هزار تومانی قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار استان خبر داد.

داریوش صفاری، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: طی روز‌های اخیر قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در استان با عرضه‌ی بیشتر این محصولات کاهش یافت.

او افزود: تا امروز قیمت گوشت مرغ با اندکی کاهش در مقایسه با چند روز قبل به کیلویی ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر شانه تخم مرغ به ۲۶ هزار تومان کاهش یافته است.

صفاری ادامه داد: به تازگی قیمت هر کیلو گرم تخم مرغ در مرغداری ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نرخ گذاری و حداکثر قیمت آن برای مصرف کنندگان ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.  

علیرضا قره گوزلو، مدیر طیور جهاد کشاورزی استان همدان  هم گفت: در استان ۳۶ واحد پرورش مرغ تخم گذار داریم که روزانه بین ۵۰ تا ۶۰ تن تخم مرغ را تولید و روانه بازار می‌کنند.

او اظهار داشت: با تامین نهاده‌های دامی و تامین غذای مناسب مرغداری‌ها تولید مرغ و تخم مرغ در استان به روال سابق بر می‌گردد و کمتر شاهد کمبود تخم مرغ و گوشت مرغ در بازار خواهیم بود.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.