سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

ارائه آموزش‌های همگانی با هدف آگاه سازی عمومی به شهروندان

سرهنگ فرزاد یاسمی از ارائه آموزش‌های همگانی با هدف آگاه سازی عمومی به شهروندان خبر داد.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی انتظامی استان، در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدام به درج بیش از ۱۰۰ پیام و محتوای آموزشی در اپلیکیشن آموزش همگانی و زیر نویس برنامه‌های سیمای مرکز استان نموده است.

او با بیان اینکه ارائه آموزش‌های همگانی با هدف آگاه سازی عمومی به شهروندان و در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده است، افزود : معاونت اجتماعی در راستای این مهم، همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی، اقدام به طراحی و بارگزاری نرم افزار (اپلیکیشن) موبایلی آموزش همگانی در "کافه بازار" نموده است.

این مقام انتظامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان مراجعه حضوری و ارائه آموزش‌های چهره به چهره به شهروندن، خاطر نشان کرد: بارگذاری اپلیکیشن آموزش همگانی در فضای مجازی با قابلیت نصب بر روی گوشی‌های هوشمند و درج مطالب آموزشی از اقدامات اداره آموزش همگانی است.

سرهنگ یاسمی، تصریح کرد: اداره آموزش همگانی، علاوه بر این نرم افزار، محتوای آموزشی را در قالب زیر نویس و درج در سایت ادارات و در بستر فضای مجازی با مشارکت ادارات و نهاد‌ها برای کارکنان و شهروندان بارگزاری کرده است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام با معرفی نرم افزار (اپلیکیشن) موبایلی آموزش همگانی ادامه داد: نرم افزار اندروید آموزش همگانی پلیس در برنامه "بازار" بارگزاری شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به لینک زیر این نرم افزار را دانلود و از محتویات آن استفاده کنند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.