سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان خبرداد؛

کشف ۳۱۲ میلیارد ریال قاچاق در استان سمنان

اسلامی‌راد گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۳۱۲ میلیارد ریال انواع قاچاق در سطح استان کشف و ۵۵۲ نفر نیز در این باره دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد حسن اسلامی‌راد مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان  ضمن اشاره به اهتمام مسئولان استان به مقوله قاچاق، گفت: ارزش کالا‌های قاچاقی که توسط نیروی انتظامی در شش ماه اول سال ۹۹ در ورودی‌های استان سمنان کشف شده، ۳۱۲ میلیارد ریال است.

او افزود: در شش ماهه اول امسال ۵۵۲ نفر به دلیل حمل کالای قاچاق در استان سمنان دستگیر شدند و ۵۴۶ پرونده شامل ۲۴۸ پرونده در تعزیرات حکومتی و ۲۹۶ پرونده در دادسرا‌های عمومی در حال رسیدگی است.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان بیان کرد: ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با چهار هزار و ۷۸۸ بازرسی و یک هزار و ۹۹۰ گشت مشترک در شش ماهه اول سال جاری کشف شد.

اسلامی راد با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری ۱۶ مورد کشف کالای قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از سوی اداره کل گمرک استان سمنان کشف شده است، تاکید کرد: در این بازه زمانی ۴۴ جلسه اصلی و کارگروه‌های زیرمجموعه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در استانداری تشکیل شد که این جلسات ۲۶۲ مصوبه داشت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.