سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه و ارتقای شبکه دیتای خانگی مشترکان در رامهرمز

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از ارتقا و توسعه ۴۰ درصدی پهنای باند شبکه دیتای خانگی مشترکان رامهرمز با انجام عملیات‌های فنی و برقرار کردن لینک GE جدید خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به شرایط موجود و استفاده روز افزون مردم از اینترنت برای انجام فعالیت‌های روزمره و لزوم ارائه خدمات مطلوب به منظور جلب رضایتمندی مشترکان، توسعه و ارتقای شبکه دیتای خانگی مشترکان رامهرمز در دستورکار قرار گرفت.

او افزود: در این عملیات با برقرار کردن لینک جدید GE، پهنای باند شبکه دیتای خانگی مشترکان تلفن ثابت در این شهرستان با افزایش ۴۰ درصدی به ۱۰ گیگابایت بر ثانیه افزایش بهبود و ارتقا یافت.

فلاح زاده با بیان اینکه با افزایش پهنای باند و ارتقا یافتن شبکه دیتا در این شهرستان، مشترکان دیتای خانگی از خدمات اینترنت با کیفیت و سرعت بالاتری بهره‌مند شدند، اظهار داشت: پس از افزایش میزان مصرف اینترنت به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم ارائه خدمات بر بستر اینترنت با کیفیت مطلوب، با تأمین و نصب تجهیزات فنی ضمن افزایش پهنای باند، زیرساخت‌های لازم برای واگذاری خدمات اینترنت پرسرعت خانگی فراهم شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.