سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودرو Ferrari SF90 به زودی وارد بازار خواهد شد

شرکت Ferrari اعلام کرد که خودروی Ferrari SF90 Stradale Spider Spied به زودی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفت سال پس از معرفی ابرخودروهای هیبریدی شرکت Ferrari اکنون این مجموعه نمونه اولیه اتومبیلی با ساختار LaFerrari را برای آزمایش به خیابان‌های ایتالیا آورده است. به تازگی عکاسان توانسته‌اند تصاویری از مدل اولیه خودروی شرکت فراری منتشر کنند که با برچسب‌هایی بدنه آن را پوشانده بودند. بدنه زیبای این اتومبیل جدید به صورت کامل پنهان نبود و می‌توان به راحتی طراحی و شکل جدیدترین خودروی فراری را ببینند. احتمالاتی وجود دارد که این اتومبیل یکی از پروژه‌های ناتمام از اهداف برنامه Maranello برای ساخت ابرخودروهای هایپر هیبریدی باشد. شرکت Ferrari در آستانه معرفی SF90 Stradale Spider است. این خبر احتمالا آخرین خبر در رابطه با گمانه‌زنی‌های مربوط به SF90 Stradale Spider Spied است؛ چرا که Ferrari اعلام کرد که در روز ۱۲ نوامبر از این محصول رونمایی می‌کند.


بیشتر بخوانید


شیوع ویروس کرونا باعث تاخیر در معرفی خودرو Ferrari SF90 شد

این شرکت برای معرفی این ابرخودروی هیبریدی خود، برنامه‌ای تدارک دیده‌است. این مراسم در برنامه‌ای به نام Finali Mondiali در کشور ایتالیا، در شهرداری Misano Adriatico و در منطقه Emilia-Romagna برنامه‌ریزی شده بود، اما ویروس همه‌گیر COVID-19 شرکت Ferrari را مجبور کرد که این مراسم را به تعویق بیاندازد. این رویداد سالانه که محلی برای معرفی ماشین‌های جدید است، در ابتدا قرار بود هفته گذشته برگزار شود.

شایعات نشان می‌دهد که از پنجشنبه هفته گذشته، تریلر رسمی نمایش این خودرو برای مشتریان بصورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۲۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
فراری از محصولات ایرانخودرو و سایپا کپی برداری و مهندسی معکوس کرده و این خودرو رو تولید کرده