سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران مطرح کرد؛

اجرای هرچه سریعتر طرح‌های اجرایی و عملیاتی استان

چراغعلی درباره‌ی جلسه‌ی شورای ترافیک و اقدامات این شورا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا چراغعلی در جلسه شورای ترافیک استان تهران با اشاره به هشتمین جلسه شورای ترافیک استان که با ۷ دستور کار با هدف تسهیل در ترافیک جنوب غربی استان تهران برگزار شد، گفت: در این جلسه که با حضور شهردار اسلامشهر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد طرح دوربرگردان جاده شورآباد- اسلامشهر مورد تصویب قرار گرفت و قرار شد این طرح ترافیکی با حمایت و همکاری شهرداری اسلامشهر اجرایی و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: با اجرایی شدن این طرح شاهد تحولات ترافیکی در مسیر‌های ورودی و شهر اسلامشهر خواهیم بود. طرح کمربندی شمالی اسلامشهر از دیگر موضوعات این جلسه بود که کلیات این طرح نیز مورد تصویب قرار گرفت.

چراغعلی تصریح کرد: طرح تقاطع غیر همسطح سه راه مالیک شهرستان ملارد نیز دیگر دستور کار این جلسه بود که این طرح نیز مورد تصویب قرار گرفت که با اجرایی شدن این طرح‌ها مشکلات ترافیکی در شهرستان‌های اسلامشهر و ملارد کاهش پیدا می‌کند.
این طرح‌ها به همت کارشناسان پلیس راهور و راهداری اجرایی و عملیاتی خواهد شد و در راستای تسهیل در کاهش ترافیک تمامی نظرات کارشناسان پلیس راهور و راهداری لحاظ خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار کرد: تلاش داریم جلسات شورای ترافیک استان در فاصله کمتری برگزار شود تا بتوانیم طرح‌های ترافیکی را در سطح استان هر چه زودتر اجرایی و عملیاتی کنیم.

چراغعلی گفت: در گذشته این نقاط به استانداری تهران احصا شده که با همکاری راهداری این نقاط در حال ایمن سازی است و نقاط جدیدی نیز پلیس راهور به ما معرفی کرده که در جلسات شورای ترافیک این مسیر‌ها بررسی و در صورت تصویب برای ایمن سازی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.


بیشتر بخوانید

 جزئیات اقدامات عمرانی در استان تهران اعلام شد

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.