سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش جزئی قیمت طلا در بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت به طوری که نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۲۶ هزار تومان رسید.

ابراهیم محمدولی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته حدود ۴ هزار تومان افزایش یافت و به یک میلیون و ۲۲۶ هزار تومان رسید.

وی افزود: از دو روز گذشته نرخ دلار در بازار‌های داخلی افزایش یافته و افزایش قیمت طلا و سکه نیز متاثر از این موضوع است.
 

بیشتر بخوانید:


رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۲۶ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
کیومرث
۰۸:۲۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
درود بر عاشق .درود بر دلی که به عشق میتپد،اقای محمدی منش نمی دانم در جواب زحماتون چه بگویم همین را میدانم که سر در برابر شما فرود اورم و به شما سجده کنم،ما نمی توانیم شما را درک کنیم تا زمانی که در جای شما قرار نگیریم.درود بر ایرانی و عاشقان ملی و درود بر پیام اور علم دانش.
محمد
۱۹:۱۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
بیچاره جوان‌ها چطور تشکیل خانواده بدهند با این وضعیت خراب خراب خراب.....