سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان هفتکل در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

فرماندار هفتکل گفت: اوضاع کرونا در این شهرستان نسبت به بقیه شهر‌های استان بهتر بوده و وضعیت آن زرد است.

حجت الاسلام سید عابدین طباطبایی فرماندار هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه اوضاع بیماری کرونا در این شهرستان نسبت به بقیه شهر‌های استان بهتر بوده و وضعیت آن زرد است، گفت: به دلیل کم جمعیت بودن این شهرستان، ممکن است با بیمار شدن حتی یک نفر اوضاع قرمز شود.

او افزود: ۱۰ میلیون ماسک و البسه با کمک یک سرمایه گذار در شهرستان هفتکل تولید شده که قرار است به بازار عرضه شود و قیمت هر ماسک ۸۵۰ تومان مصوب شده که  برای ۴۰ نفر نیز اشتغالزایی ایجاد شد.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه برگزاری مراسم فاتحه خوانی و عروسی ممنوع است، اظهار داشت: تعداد حاضران در مراسم تدفین و ترحیم نباید بیشتر از ۱۰ نفر باشد که در صورت تخلف، متوفی به خانواده او تحویل داده نمی‌شود.

فرماندار هفتکل تصریح کرد: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا تالارها، رستوران ها، باشگاه‌های ورزشی و ... نیز تعطیل هستند و فعالیتی ندارند.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه برای داشتن جامعه‌ای سالم، همه ما باید از خود شروع کنیم، گفت: خودداری از شرکت در تجمعات، رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن مداوم دست‌ها از نکاتی هستند که شهروندان برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا ویروس  باید به آن‌ها توجه کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.