سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار مرکز نیکوکاری شهدای گمنام در قزوین

مرکز نیکوکاری "شهدای گمنام" در دانشگاه علوم پزشکی قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در  مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد، نخستین مرکز نیکوکاری در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با عنوان "شهدای گمنام" آغاز بکار کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی استان قزوین در این مراسم گفت:دانشگاه مرکز فرهنگ سازی و اندیشه ورزی است از این رو در عرصه نیکوکاری نیز دانشگاه پیشگام و جلودار است تا فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در جامعه بسط دهیم.

حجت الاسلام حسین حیدری ادامه داد: فعالیت‌های نیکوکارانه در دانشگاه وجود داشته و دارد، ولی با تأسیس این مرکز تلاش‌ها متمرکز و پرقدرت‌تر خواهد شد و شاهد رشد روزافزون خدمت رسانی به نیازمندان خواهیم بود.

در ادامه معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری را احیای کارکرد‌های مساجد و تقویت فرآیند شناسایی، ارتباط و تعامل با اشخاص حقیقی و حقوقی تأثیرگذار به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکلات محرومان است.

وی تأکید کرد: خدمت به محرومان و نیازمندان در مراکز نیکوکاری با سهولت بیشتری امکان پذیر است چراکه اداره کنندگان مرکز نیکوکاری هیچ وابستگی به ادارت دولتی و کمیته امداد نداشته و فعالیت آن‌ها در این مراکز خیرخواهانه است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یادآورشد: اداره کنندگان مرکز نیکوکاری یک جمع چند نفره هستند که در کنار آن‌ها سایر افراد فعالیت داشته و به خدمت به نیازمندان می‌پردازند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.