سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نارضایتی وکلای ترامپ از پیگیری شکایات انتخاباتی او

نشریه هیل در مطلبی نوشت وکلای ترامپ طی جلسه‌ای، از پیگیری شکایات ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات، ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، بر اساس گزارشی از نیویورک تایمز، نبرد‌های انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ایالت‌های مختلف باعث شده برخی از وکلای شرکت‌های حقوقی نماینده رقابت‌های انتخاباتی او نگران تضعیف سلامت انتخابات آمریکا شوند.

در همین رابطه وکلای ترامپ جلسه‌ای را برگزار کردند تا نارضایتی خود را از انجام مامریتی که به آن‌ها محول شده، ابراز کنند.

طبق گزارش‌ها، وکلا از هر دو شرکت حقوقی مدافع ترامپ با طرح چهار دادخواست در پنسیلوانیا، به دنبال راهی برای زیر سوال بردن امنیت روند انتخابات بوده اند و این ادعا در مورد بی نظمی رای در ایالت بوده است.

دونالد اف مک گان دوم، شریک جونز دی در سال ۲۰۱۶ به عنوان وکیل آزاد ترامپ، با او همکاری می‌کرده  است که بعد‌ها به عنوان مشاور حقوقی رئیس جمهور در کاخ سفید فعالیت کرد. گفته می‌شود وکلا از رابطه نزدیک ترامپ با مک گان ناراحت بودند. تخمین زده می‌شود از زمان اختلاف جونز دی با ترامپ، این شرکت حقوقی حدود ۲۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده باشد.

نیویورک تایمز گزارش داد بخشی از حدود ۲۰ دادخواست این شرکت مربوط به رئیس جمهور درباره رقابت‌های انتخاباتی او یا حزب جمهوری خواه بوده است. با این حال این شرکت مجبور شده است به مشتریان اطمینان دهد که شکایات ترامپ هیچ تأثیری در اقدامات حقوقی آن‌ها در رسیدگی به سایر پرونده‌های قضایی ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
سینا اروجلو
۱۴:۱۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
بایدن دغلبازه