سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۸هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۵۰۰ واحد تولیدی استان سمنان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۵۰۰ واحد تولیدی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: ۸ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۹ و بند الف تبصره ۱۸ ( برنامه تولید و اشتغال ) به ۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که در یک ماه گذشته از نظر تعداد طرح ۴۴ درصد و از نظر مبلغ ۱۷۲ درصد افزایش داشته است.

او افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۲۱۵ واحد به ارزش حدود ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید ۹۹ و ۲۸۵ واحد به ارزش ۴۴۳۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ که از شهریور سال جاری آغاز شده است ، ۳۶۷ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۱۵۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی است.

علی تشنه دل با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه اظهار داشت: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۸۶ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات زیربنایی ، تامین اجتماعی و مالیات چهار واحد تولیدی استان بررسی شد.

انتهای پیام / گ 

 

 

برچسب ها: صنعت ، واحدهای صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.