سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارگر ملایری براثر ریزش چاه جان باخت

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایرگفت: بر اثر ریزش چاه عمیق، یک کارگر که مشغول کار کردن در این چاه بود جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین روستائی, سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایراظهار کرد: دیروز -دوشنبه ۱۹ آبان- رأس ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، ریزش سقف کوره چاه عمیق در حال کندن بر روی یک کارگر در ته چاه، اطلاع داده شد.

او  ادامه داد: به محض اطلاع از این حادثه ، در کوتاه ترین زمان و بدون فوت وقت یک دستگاه خودروی سنگین امدادونجات با تجهیزات کامل همراه امدادگران سازمان به محل حادثه اعزام شد و مأموران به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا سه پایه مخصوص رفتن به داخل چاه را نصب کردند.

 سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر افزود: در این عملیات یک امدادگر به درون چاه رفت و مشاهده کرد یک کارگر که درون چاهی به عمق حدود ۱۵ متر در حال کندن کوره بود ناگهان به علت ریزش سقف کوره و خاک زیاد، در دم فوت شده است.

روستائی اضافه کرد: امدادگران به وسیله تونیک، جسد فرد فوت شده را از چاه خارج کردند ، و بعد از معاینه نیروهای ۱۱۵ و تأیید فوت ،  به بهشت هاجر منتقل شد.

انتهی پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.