سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری تکمیل طرح های عمرانی گیلان در دیدار استاندار با رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور

استاندار گیلان در دیدار با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، آخرین وضعیت تکمیل طرح های عمرانی و نیمه تمام استان را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  ارسلان زارع، استاندار گیلان در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گزارشی از طرح های مهم عمرانی گیلان ازجمله ۶۱ طرح نیمه تمام در شهرستان‌های استان که تعدادی امسال و نیز بخشی از آن بهار سال آینده به بهره برداری می‌رسند؛ ارائه و آخرین وضعیت تکمیل طرح های عمرانی استان را پیگیری کرد.

تکمیل طرح راه آهن رشت - کاسپین - انزلی، تکمیل آزادراه قزوین رشت محدوده منجیل و رودبار، احداث بیمارستان جامع ۸۰۰ تختخوابی رشت، احداث پروژه راه خمام - خشکبیجار - لشت‌نشاء، تعریض و چهار بانده کردن راه خواچکین - پیربازار - ضیابر، ایجاد دهکده ورزشی و احداث سد مخزنی عزیزکیان شهرستان رشت از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار استاندار گیلان با رئیس سازمان برنامه و بودجه پیگیری شد.

در این دیدار که شهردار رشت نیز حضور داشت؛ حل مشکلات شهر رشت، طرح های مدیریت پسماند از جمله زباله سوز، تصفیه خانه، توسعه کارخانه کود آلی و رفع آلودگی‌های رودخانه‌های گوهر رود و زرجوب رشت هم مورد بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.