سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۶ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: آتش سوزی کانکس در جاده اهواز اندیمشک روبروی بیمارستان سلامت، ساعت ۱۱ ظهر به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اعزام سریع آتش نشانان آتش نشانان به محل حادثه افزود: نیرو‌های عملیاتی سازمان با بکارگیری تجهیزات فردی، یک رشته لوله آبدهی را به کانون آتش سوزی رساندند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

قنبری در ادامه به اطلاع رسانی حادثه آتش سوزی منزل مسکونی واقع در منطقه عین ۲، خیابان ۹ شرقی ساعت ۱۹ و ۲۷ دقیقه اطلاع رسانی اشاره و بیان کرد: زبانه‌های حریق با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده با تلاش آتش نشانان مهار شد. ضمن اینکه آتش سوزی یک واحد در طبقه ۶ مجتمع مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان ۱۳ غربی ساعت ۲۰ و ۴۲ دقیقه به علت اتصال برق جعبه تقسیم با تماس به موقع شهروندان و حضور به موقع آتش نشانان مهار و از آتش سوزی گسترده در این ساختمان جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش سوزی خودروی پراید در منطقه حصیر آباد خیابان ۳ ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه که به علت اتصال برق خودرو رخ داده بود با عکس العمل سریع آتش نشانان اطفا شد.

این مقام مسئول در پایان به نجات ۲ شهروند با تلاش آتش نشانان که در کابین آسانسور در مجتمع مسکونی در کیان آباد گرفتار شده بودند اشاره کرد و اظهار داشت: آتش نشانان با اعزام به منطقه بهارستان خیابان نیایش به عوامل ۱۱۵ جهت جابجایی بیمار سنگین وزن کمک کردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.