سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره اوقاف دامغان:

۳۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند دامغان توزیع شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰۰ بسته کمک آموزشی نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر مقیمیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دامغان با بیان اینکه ۳۰۰ بسته معیشتی از سوی بقاع متبرکه و امامزادگان دامغان به نیازمندان اهدا شد، گفت: در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند و مبتلا به بیماران کرونایی یک هزار عدد ماسک، مواد ضد عفونی و غذای گرم از سوی ۵۰ خیر نیک‌اندیش به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان توزیع شد.

او اضافه کرد: برای کمک به دانش آموزان نیازمند، کمک مهر تحصیلی شامل ۱۰۰ پک اعم از کیف، کفش و لوازم التحریر به ارزش ۳۰ میلیون تومان در دامغان و شهرهای امیریه، دیباج و کلاته رودبار با همکاری آموزش و پرورش، سپاه و نیروی انتظامی توزیع شد.

رئیس اوقاف دامغان به اجرای طرح نیات اجتماعی و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از سوی اوقاف و امور خیریه دامغان اشاره داشت و افزود: تاکنون پنج زندانی جرایم غیر عمد در زندان دامغان بر اساس طرح نیات اجتماعی آزاد و زمینه آزادی یک زندانی دیگر با ۲۰ میلیون تومان بدهکاری فراهم شده است.

انتهای پیام/ گ 

 

برچسب ها: اوقاف ، بسته معیشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.