سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث ۱۹ آبان ماه ۹۹؛

کلاهبرداری ۲ میلیاردی با وعده درمان بیماری لاعلاج در فنوج / سارقان منزل در چابهار هنگام سرقت به دام افتادند

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۹ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۹ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری فردی رمال در فنوج

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج از دستگیری فردی رمال خبر داد که با وعده درمان بیماری لاعلاج یک شهروند، بیش از ۲ میلیارد تومان از وی کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ "احمد گرجی تبار گفت: در پی دریافت دستور قضائی از مراجع قضائی استان کرمان مبنی بر دستگیری یک کلاهبردار فراری، که در شهرستان کهنوج، مبلغ ۲۰ ملیارد ریال از یک شهروند کلاهبرداری و به شهرستان فنوج متواری شده بود، موضوع شناسایی مخفیگاه این فرد و دستگیری او در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: این کلاهبردار حرفه‌ای که در شهرستان کهنوج کرمان با رمالی و دعانویسی از مردم کلاهبرداری می‌کرده است با ادعای درمان بیماری لاعلاج یک شهروند بیش از ۲۰ میلیارد ریال طلا و زیور آلات او را دریافت و سپس به مکانی نامعلوم در شهرستان فنوج متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج تصریح کرد: با توجه به نامشخص بودن محل اختفاء این کلاهبردار، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند.

سرهنگ گرجی تبار خاطر نشان کرد: سرانجام پس از چند روز تحقیق و تلاش شبانه روزی پلیس، مخفیگاه این کلاهبردار در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی و متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگرانه دستگیر شد.

او  با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی استان کرمان، از شهروندان خواست: هرگز فریب افراد شیادی که با دعا نویسی و رمالی قصد کلاهبرداری از مردم را دارند نخورند و در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه این افراد شیاد با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۳ نفرسارق حرفه‌ای منزل

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۳ نفرسارق حرفه‌ای منزل درحین سرقت خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخائی مقدم  گفت: ماموران گشت انتظامی این شهرستان در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به ۳ جوان که در حال بالا رفتن از دیوار یک منزل بودند مشکوک و آن‌ها را در اقدامی سریع و غافلگیرانه قبل از فرار دستگیر کردند.

او گفت: متهمان که چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند به قصد و نیت خود برای سرقت اموال منزل مذکور اعتراف و در ادامه تحقیقات تکمیلی به ۴ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان معترف شدند.

سرهنگ "کیخائی مقدم" در پایان با اشاره به اینکه که متهمین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

توقیف ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق قبل از خروج از کشور

با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان "ایرانشهر" ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق قبل از خروج از کشور توقیف شد.

سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در ایستگاه بازرسی "مسجد حضرت ابوالفضل (ع) " این فرماندهی در محور"ایرانشهر-بم"هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن این تریلی در بازرسی از آن مقدار ۲۵ تن پودر پنیر قاچاق فاقد مجوز‌های قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان اداره گمرک بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

او  با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای احشام در هامون

فرمانده انتظامی شهرستان هامون از دستگیری یک سارق حرفه‌ای احشام با ۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا شهرکی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از روستا‌های شهرستان هامون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این راستا مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ هامون با انجام اقدامات ویژه پلیسی یک سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی او را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شهرکی اظهار داشت: متهم دستگیر شده که پس از رو به رو شدن با ادله پلیس چیزی برای کتمان حقیقت نداشت در بازجویی‌های تکمیلی به ۶ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان و فروش احشام مسروقه در شهرستان‌های مجاور اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون در خاتمه خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان اماکن خصوصی با ۹ فقره سرقت خبرداد.

سرهنگ"ابراهیم کوچکزایی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی از جمله خانه باغ‌ها، ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان خاش... دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او در ادامه افزود:مأموران با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات فنی و پلیسی دراین رابطه اعضای یک باند ۷ نفره سرقت را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها داخل مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او  با اشاره به کشف بیش از ۸۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۹ فقره سرقت از خانه باغ‌ها، ساختمان‌های نیمه کاره و سایر اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از هر گونه سرقت به توصیه و هشدار‌های پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً با تماس ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.