سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۴۳ کیلوگرم تریاک از پژو ۴۰۵

فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از ۱۴۳ کیلو گرم تریاک از خودرو پژو ۴۰۵ در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدراستان‌های البرز و کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت دارد، به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از عناصر اصلی در شرق کشور تهیه و پس از بارگیری در خودرو پژو ۴۰۵، قصد انتقال و تحویل آن به مشتریانش در استان‌های مرکزی کشور به ویژه استان البرز دارد.

فرمانده انتظامی البرز افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور جیرفت - کرمان اعزام و به طور نامحسوس اقدام به پایش و کنترل خودرو‌های عبوری کرد تا اینکه با مشاهده خودرو مورد نظر بلافاصله از سوی ماموران مورد تعقیب قرار گرفت.

سردار محمدیان گفت: در این عملیات تعقیب و گریز، خودرو متوقف و ماموران در بازرسی از آن ۱۴۳ کیلو و ۱۹۰ گرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام / ر .ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.