سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیب‌های ناشی‌از کار در سیستان‌وبلوچستان ۶۵ درصد کاهش دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: آسیب‌های ناشی از کار در این استان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ با کاهش ۶۵ درصدی روبرو بوده است.

مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستاندر نشست تمدید تفاهم‌نامه همکاری این اداره و انجمن عمرانی و سازندگان استان اظهارداشت: صیانت از نیروی کار به‌عنوان یک سرمایه مهم کشور از اولویت‌های این اداره کل در راستای ارتقای بهره‌وری و تولید است.

او افزود: تفاهم‌نامه همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و انجمن عمرانی و سازندگان سیستان‌وبلوچستان برای اولین بار در سال ۹۶ به مدت سه سال منعقد شد که با ارزیابی‌های صورت گرفته، خوشبختانه نتایج مطلوب و ملموسی را در راستای کاهش و تقلیل حوادث ناشی از کار به همراه داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان‌وبلوچستان با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره‌‍‌های ایمنی و حفاظتی در راستای آگاهی بخشی به عوامل کار بیان کرد: در سال ۹۸ حدود ۲۶۸ هزار نفرساعت آموزش ایمنی برای کارگران و کارفرمایان در استان برگزارشده است.

او  افزود: همچنین ۲۷۷ گواهی صلاحیت پیمانکاری در استان در سال ۹۸ صادر شده است.

جهاندیده تصریح کرد: انجام بازرسی‌های مشترک از طرح‌های عمرانی و ساختمانی و برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی برای پیمانکاران و مدیران شرکت‌های پیمانکاری بخشی از مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است که در سه سال دوم نیز دنبال می‌شود.

او  تاکید کرد: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و ابزار درون استانی باید در راستای کاهش حوادث ناشی از کار بیش از گذشته تلاش شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.