سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل سومین مرحله از کمک‌های پتروشیمی به مردم ماهشهر

سومین مرحله از کمک‌های معیشتی پتروشیمی برای اقشار کم درآمد تحویل نهاد‌های حمایتی شد تا توزیع آنها از فردا آغاز شود.

سید امید شهیدی نیا رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بخشی از جهت گیری صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در حوزه مسئولیت اجتماعی، کمک به بخش آسیب پذیر بوده و این سیاست با آغاز فشار‌های کرونایی به مردم، با جدیت بیشتری دنبال شده است.

او بیان داشت: امیدواریم این اقدام، در این روز‌ها که مردم هم از نظر اقتصادی و هم از نظر شیوع بیماری کرونا در سختی هستند، مورد رضایتمندی مردم قرار گیرد.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، ضمن نشکر از شورای راهبردی صنایع پتر‌وشیمی، گفت: صنایع پتروشیمی همواره سعی کردند در‌خصوص مسولیت‌های اجتماعی فعال باشند.

او ادامه داد: کمک به مددجویان نهادهایی، چون کمیته امداد و بهزیستی و مانند آن که از قشر‌های ضعیف‌تر جامعه حمایت می کنند، کاری بسیار مثبت و خیر است.

این کمک‌ها می‌تواند از نظر روحی و روانی و هم از لحاظ مادی برای مردم آسیب پذیر باشند که در این مرحله ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش کل بیش از ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تامین، تهیه شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.