سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب طرح جامع شهر سیرجان با حفظ گل گهر در حریم شهری

معاون امور عمرانی فرمانداری سیرجان گفت: جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با تصویب حفظ مجموعه معدنی گل گهر در حریم شهر سیرجان امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با موضوع بازنگری طرح جامع شهری سیرجان امروز برگزار شد.

علی بیگلری، معاون امور عمرانی فرمانداری سیرجان گفت: جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به ریاست وزیر راه و شهرسازی و با حضور مسئولان استان کرمان و شهرستان سیرجان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان و به صورت ویدئو کنفرانس با موضوع بازنگری طرح جامع شهر سیرجان برگزار شد.

او افزود: در این نشست پس از ارائه طرح و اعلام نظرات موافق و مخالف، در نهایت طرح جامع شهری سیرجان به تصویب شورای عالی رسید و استقرار مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر در حریم شهر سیرجان یکی از بارزترین نکات این طرح بود که با تصویب آن، موقعیت این مجموعه در داخل حریم شهر سیرجان تثبیت شد.

معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان ضمن قدردانی از تلاش و حمایت های استاندار کرمان، معاون امور عمرانی استانداری کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر،شهردار و رییس شورای شهر سیرجان، تصریح کرد: اهمیت حفظ مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر در طرح جامع شهری سیرجان از نظر اقتصادی و عمرانی می تواند کمک بسزایی به حوزه شهری سیرجان بکند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.