سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معارفه فرمانده جدید فرماندهی انتظامی خرمشهر

سرهنگ کاظمی به عنوان فرمانده جدید فرماندهی انتظامی خرمشهر معارفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان خرمشهر ظهر امروز با حضور اعضای شورای تامین خرمشهر و معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار گردید.

در این مراسم فرمانده جدید  انتظامی شهرستان خرمشهر  سرهنگ دوم فرشاد کاظمی معرفی و از زحمات سرهنگ همت علی ترکارانی  تجلیل به عمل آمد.

محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در این مراسم گفت:ماموریت اصلی نیروی انتظامی حفظ نظم و امنست در جامعه و تلاش برای کاهش جرایم است.

او ادامه داد:نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری نظم و امنیت در جامعه است و همه دستگاه ها و به ویژه مردم باید بارعایت نظم و قانون در این حوزه با نیروی انتظامی همکاری کنند.

فرماندار ویژه خرمشهر اضافه کرد:نیروی انتظامی در کل کشور با تعامل و همکاری با دستگاه ها و بخش های مختلف توانسته است به ماموریت های متعددی ورود پیدا کند و آن را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برساند و رضایت فرماندهی کل قوا از عملکرد نیروی انتظامی دلالت بر این موضوع دارد.

حیدری در پایان از عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در برقراری امنیت،برخورد قاطع با اخلاگران و مدیریت هدفمند در کاهش آمارجرایم و ناهنجاری های اجتماعی قدردانی کرد.

اهداء الواح از طرف فرماندار ویژه خرمشهر و فرمانده انتظامی آبادان از دیگر حواشی این مراسم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.