سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامی هویزه:

حفاظت از میراث فرهنگی هویزه وظیفه نیروی انتظامی است

سرهنگ مراونه گفت: حفاظت از میراث و ارزش‌های فرهنگی، جان و مال و ناموس مردم هویزه از وظایف نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ جواد مراونه فرمانده نیروی انتظامی هویزه در دیدار با رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه به که با هدف هم اندیشی و تبادل نظر درباره لزوم حفظ و صیانت آثار تاریخی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: مردم، ولی نعمت ما هستند و افتخار داریم که در همه نقاط هویزه و در هر جایی که مردم حضور دارند، در کنارشان هستیم.

او افزود: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های ملی، جان و مال و ناموس مردم است و حفاظت از ارزش‌های فرهنگی مردم از وظایف مهم نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

سرهنگ مراونه اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ آثار باستانی، تاریخی و دفاع مقدس شهرستان هویزه آمادگی دارد و با متخلفان و کسانیکه سعی دارند به ارزش‌های تاریخی و عقیدتی شهرستان لطمه وارد کنند، برخورد جدی می‌کند.

در ادامه این نشست، علی عبیاوی رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه از حمایت‌های خستگی ناپذیر و پیگیری‌های مستمر فرمانده نیروی انتظامی هویزه تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: حضور فعال، بازدید و بررسی مشکلات امنیتی ادارات و حضور همیشگی نیروی انتظامی در جامعه سبب شده مردم احساس امنیت کنند و در آرامش خاطر به سر ببرند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
محمد رستمی
۱۸:۳۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
درود بر محافظان امنیت مردم