سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل پروژه دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی آزادی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه دیواره سنگنوردی مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تشریح آخرین وضعیت احداث پروژه دیواره سنگنوردی در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه پرداخت و گفت : عملیات اجرایی این پروژه درحالی تابستان پارسال شروع شد که تا پیش آن با وجود پتانسیل‌های خوبی که داشتیم، چندان زیرساختی در این زمینه نداشتیم.

او گفت : اجرای این پروژه تا زمستان قبل خوب پیش می‌رفت و حدود شش میلیارد تومان هم اعتبار به آن تخصیص یافت، اما از این زمان به علت نامساعد شدن شرایط جوی و تخصیص نیافتن اعتبارات تاحدودی متوقف ماند و شیوع بیماری کرونا نیز کُندی پیشرفت این پروژه را تشدید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت تکمیل هرچه سریعتر این پروژه افزود: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های زیادی که داشتیم توانستیم برای از سرگیری اجرای این پروژه حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه بگیریم.

او ادامه داد: از آنجایی که این اعتبار تخصیص یافته، بزودی اجرای پروژه از سر گرفته می‌شود و در تلاشیم که اگر شرایط جوی اجازه دهد و اعتبارات بعدی هم به موقع تخصیص پیدا کند، تا پایان امسال آن را به بهره برداری برسانیم.

رحیمی گفت: دراین مرحله از اجرای پروژه مسقف سازی دیواره سنگنوردی را انجام خواهیم داد تا با شروع فصل بارندگی‌ها مشکلی برای این دیواره پیش نیاید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه با اتمام این پروژه با مساحت دو هزار متر مربع یکی از منحصربفردترین دیواره‌های سنگنوردی کشور را خواهیم داشت، گفت: این پروژه شامل سه دیواره سرعت، بولدرینگ و سختی مسیر است که با احداث آن می‌توانیم میزبان مسابقات مهم ملی سنگنوردی باشیم و از سوی دیگر ورزشکاران این رشته در استان برای اولین بار یک دیواره سنگنوردی استاندارد داشته باشند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.