سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ایران مهر سراوان تحویل موقت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ایران مهر سراوان تحویل موقت شد و تاسیسات آن بطور آزمایشی وارد مدار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی جدید ایرانمهر تا دو ماه دیگر افتتاح و بهره برداری می رسد گفت : با راه اندازی این بیمارستان بیش از ۵۰ نفر متخصص و فوق تخصص در این شهرستان بعنوان دوازه سلامت کشور اماده خدمت رسانی خواهند بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان سیستان و بلوچستان را بالاتر از مرز ۱۸ هزار نفر اعلام کردو افزود: در صورت ادامه این روند وضعیت استان از وضعیت نارنجی خارج و به وضعیت قرمزخواهد رسید.

دکتر هاشمی شهری تاکید کرد: با رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک، شستشوی دست‌ها، تهویه مناسب اتاق‌ها و مکان‌های سرپوشیده تلاش شود تا زنجیره انتقال را بشکنیم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای استان از اجرای طرح تعطیلی صنوف مختلف از ۲۰ آبان ماه از ساعت ۶ بعد از ظهر هر روز به جز صنوفی که مورد نیاز حاد خبر داد و گفت این طرح به مدت یک ماه در سطح استان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.