سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز طی دیروز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه بامداد آتش سوزی خودروی دوو در مسیر آیت اله بهبهانی روبروی مخابرات اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به ایمن سازی محل و مهار زبانه‌های آتش با استفاده از لوله‌های آبرسان افزود: این حادثه مصدوم نداشت و علت حریق از طرف کارشناسان سازمان اتصال برق از قسمت موتور خودرو گزارش شده است.

قنبری با بیان اینکه حریق پایه برق در منطقه چهارصد دستگاه خیابان سنگر ساعت ۱۶ و ۲۷ دقیقه آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی، حریق را اطفا کردند، اظهار داشت: منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت خیابان بعثت ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه در اثر بی احتیاطی ساکنان و افتادن زغال روشن بر روی فرش دچار حریق و دودگرفتگی شد که با سرعت عمل آتش نشانان شعله‌های آتش مهار و دود ناشی از حریق به وسیله فن دمنده هوا تخلیه شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به اعزام آتش نشانان جهت اطفای حریق و اتصال سیم برق بر روی درب مجتمع مسکونی در منطقه کیان آباد ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه اشاره و تصریح کرد: ماموران آتش نشانی با ایمن سازی محل و قطع جریان برق حریق را مهار و از وقوع حادثه احتمالی جلوگیری کردند. همچنین حریق اتاق برق در مسیر پلیس راه قدیم ساعت ۱۸ و ۱۲ دقیقه و حریق ترانس برق در منطقه سلیم آباد خیابان ثامن ۶ ساعت ۲۱ و ۳۸ دقیقه با تلاش نیرو‌های عملیاتی مهار شد.

او در پایان به نجات ۱۲ نفر از شهروندان در عملیات نجات از آسانسور در مناطق سپیدار خیابان ۲، منابع طبیعی، کیانپارس خیابان ۱۷ غربی، کیانپارس خیابان وهابی و گلستان خیابان خوش بین اشاره کرد و افزود: آتش نشانان در منطقه سخیریه یک گربه را که در موتور خودرو گرفتار شده بود با استفاده از ابزار تخصصی و نجات، خارج کردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.