سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان مهاباد پایش شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: به منظور کاهش آلودگی واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی، فرآیند تولید در کارخانه‌های آسفالت و شن و ماسه توسط کارشناسان پایش شد.

فاروق سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی در صورت عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی از منابع مهم آلاینده محیط زیست بالاخص هوا محسوب می‌شوند که پایش زیست محیطی منظم و مستمر می‌تواند نقش بسزایی در کاهش مخاطرات زیست محیطی ایفا کند.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی در طول سال به صورت منظم و برنامه ریزی شده پایش می‌شود و برای واحد‌هایی که موجب آلودگی‌های مختلف زیست محیطی اعم از آب، خاک و هوا می‌شوند طبق قانون اخطاریه‌ی زیست محیطی صادر تا نسبت به رفع آلودگی در یک بازه زمانی مشخص شده، اقدام کنند.

سخنور یادآور شد: همچنین در پنج ماهه اول سال جاری ۱۳۶ مورد پایش با هدف نظارت بر روند فعالیت واحد‌های صنعتی و خدماتی، مراکز فنی معاینه خودرو، پایش پسماند‌های پزشکی و محل دفن زباله شهری توسط کارشناسان پایش این اداره انجام شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد اذعان کرد: واحد‌ها در صورت عمل نکردن به اخطاریه زیست محیطی ضمن برخورد قانونی به عنوان صنعت آلاینده به سازمان امور مالیاتی کشور معرفی می‌شوند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.