سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف در مراغه

 فرمانده انتظامی مراغه از تداوم اجرای طرح نظارت بر صنوف در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان خبر داد و گفت: در این راستا ۳۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ الهوردیان  فرمانده انتظامی مراغه گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به بیماری کرونا و در جهت پیشگیری از شیوع این ویروس، تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف، در دستور کار پلیس قرار دارد.

او گفت: برای این منظور، ماموران بخش نظارت بر اماکن عمومی با همکاری امور صنفی، شبکه بهداشت و اداره صمت به صورت روزانه از واحد‌های این شهرستان بازدید می‌کنند.

او افزود: در راستای اجرای این طرح در روز‌های اخیر، تعداد ۳۲ واحد صنفی، به دلیل عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا و عدم رعایت موازین بهداشتی، با هماهنگی مقام قضایی پلمب و به تعدادی از این واحد‌ها نیز تذکراتی داده شده است.

سرهنگ الهوردیان  گفت:تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام در دستور کار پلیس قرار دارد.

او افزود: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، به ویژه عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.