سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پانزدهمین همایش دانش آموزی نجوم با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد

پانزدهمین همایش نجوم کانون‌های فرهنگی تربیتی با مشارکت دانش آموزان قطب‌های یک، چهار و شش کانون‌های فرهنگی تربیتی کشور و معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قنبری رئیس اداره فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی گفت: پانزدهمین همایش دانش آموزی نجوم کانون‌های فرهنگی تربیتی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی به صورت اولین همایش مجازی دانش آموزی نجوم با شعار" آسمان، ضیافت بدون مرز" در قالب‌های مختلفی چون: مقالات علمی، داستان، عکاسی، نرم افزار، دست سازه و ... برگزار شد.

او به استقبال خوب دانش آموزان از این همایش اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع ۲۱۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره در کانون فرهنگی تربیتی ملی سهروردی زنجان ارسال شده بود که از این تعداد با نظر هیات داوران تعداد ۲۷ اثر، به عنوان برگزیده مسابقات معرفی شدند.

قنبری در پایان ضمن قدردانی از تلاش همکاران اداره فرهنگی هنری، دبیرخانه همایش و استان‌های شرکت کننده، افزود: تعدادی از مقالات در اوایل آذرماه به صورت وبینار توسط دانش آموزان ارائه خواهد شد.

او ادامه داد: پانزدهمین همایش منطقه‌ای نجوم با مشارکت استان‌های البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، گیلان، مازندران، همدان و زنجان تابستان امسال  به میزبانی کانون فرهنگی تربیتی سهروردی استان زنجان برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.