سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیئت تنیس کردستان:

کردستان جزو برترین‌های کشور در پینگ‌پنگ است

تیشه گران تعداد ورزشکاران کردستانی فعال در رشته تنیس روی میز را ۶۰۰ نفر بیان کرد وگفت: تنیس روی میز کردستان جزو برترین‌های کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کیوان تیشه‌گران دبیرهیئت تنیس استان کردستان تعداد ورزشکاران فعال در رشته تنیس روی میز استان ۶۰۰ نفر ذکر کرد و افزود: اکثر این ورزشکاران در تمام رده‌های تیم ملی عضویت دارند یا عضو هشت ورزشکار برتر هستند.

او آریا امیری عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان و جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشور را جزو شاخص‌ترین ورزشکاران تنیس روی میز استان ذکر کرد.

تیشه‌گران تنیس روی میز استان را جزو رشته‌های شاخص در کشور دانست و گفت: این ورزش چه از لحاظ مسایل فنی و قهرمانی و از لحاظ آموزش صاحب سبک است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کردستان اظهار کرد: ورزشکاران کردستانی هم اکنون در تمام رده‌های تیم ملی عضویت دارند یا عضو هشت ورزشکار برتر هستند.

او امکانات این رشته ورزشی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در زمینه امکانات سخت‌افزاری و سالن‌های ورزشی هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

تیشه‌گران عدم گرایش جوانان به این رشته را مهم‌ترین چالش برای این رشته ورزشی برشمرد و گفت: این مهم می‌تواند زنگ خطر جدی برای این رشته محسوب می‌شود.

او کشف استعداد‌های این رشته ورزشی و مشارکت بیشتر به ورزش تنیس روی‌میز را نیازمند تعامل و همکاری با اداراتی مانند آموزش‌و پرورش و بهزیستی و تبلیغات گسترده برای جذب علاقمندان این رشته عنوان کرد.

تیشه‌گران تاکید کرد: برنامه‌های هیات تنیس استان و فعالیت‌های مستمر این رشته به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.