سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن در روستای مشراگه

معاون فرماندار رامشیر بر ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن روستای مشراگه این شهرستان به منظور کنترل بیماری کرونا ویروس تاکید کرد.

جلیل ظهیری معاون فرماندار رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری نشست بررسی و رفع مشکلات در حوزه مدیریت روستایی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان گفت: انجام اقدامات موثر و قابل‌توجه در زمینه کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در روستا‌های رامشیر از جمله مشراگه قابل تقدیر است.

او بر ضدعفونی و گندزدایی مستمر اماکن و معابر روستایی، جلوگیری از برگزاری تجمع‌های غیر ضروری، خودداری از حضور در مراسم‌های عزا و عروسی، مشارکت در کنترل ورودی‌های روستای مشراگه و ارائه آموزش‌های لازم به اهالی روستا به منظور رعایت اصول بهداشتی در سطح روستا‌ها برای مبارزه با این بیماری تاکید کرد.

ظهیری با بیان اینکه دهیاران یکی از مدیران ارشد در روستا‌ها هستند که می‌توانند بازوی توانمند برای مدیران اجرایی، بخشدار و فرماندار شهرستان باشند، ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل دهیاری‌ها برای رسیدگی به روستا‌ها و رفع مشکلات فرهنگی، توسعه‌ای و عمرانی و زیرساختی در سطح روستا‌ها است.

معاون فرماندار رامشیر در ادامه با اشاره به برخی وظایف دهیاران و همچنین نقش آن‌ها در آبادی و توسعه روستا، اظهار داشت: دهیاران باید با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در توسعه و آبادانی روستا قدم بردارند، همچنین بخشداران باید برنامه ریزی کنند تا قسمت عمده‌ای از مشکلات روستایی با حضور مدیران ادارات به درخواست‌های دهیاران بخش پاسخ داده شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.