سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش ۲۴ میلی متری باران در کرمانشاه

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به بارش ۲۴میلیمتری در مدت زمان کوتاهی، گفت: بارش کم سابقه در مدت زمان کوتاه دلیل آبگرفتگی معابر کرمانشاه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خسرو عیسائیان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی از روز گذشته کلیه نیرو‌های خدماتی مناطق هشت‌گانه آمادگی کامل برای بارش‌های امروز را داشتند.

او افزود: از صبح امروز پاکسازی جوی و کانال‌های دفع آب سطحی در مناطق شهرداری با تمام توان در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به حجم بالای بارش در مدت زمان کوتاهی، بیان کرد: بارش کم سابقه بارش ۲۴ میلیمتری در مدت زمان کوتاهی باعث آبگرفتگی و سیلاب در معابر کرمانشاه شد که نیرو‌های خدماتی مناطق در کوتاه‌ترین زمان ممکن در راستای رفع مشکلات شهروندان اقدام کردند.

عیسائیان ادامه داد: حجم بالای اولین بارش پاییزی با وجود پیش بینی‌های انجام گرفته خیلی زیاد بود و معابر نیز گنجایش دفع این حجم آب را نداشتند.

او ادامه داد: حجم بارش به قدری زیاد بود که در برخی مناطق باعث تخریب سازه‌های ساختمانی نیز شده است که در اسرع وقت نسبت به میزان و شدت تخریب‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، از حضور میدانی شهرداران مناطق هشت‌گانه و معاونین خدمات شهری آن‌ها در معابری که احتمال آبگرفتگی در آن‌ها می‌رفت خبر داد و افزود: از شهروندان می‌خواهیم در مواقع بارش مخصوصاً با حجم زیاد با کمک به نیرو‌های خدماتی شهری از تردد‌های غیرضروری خودداری کنند تا پرسنل شهرداری با کیفیت بهتری به شهروندان خدمات رسانی کنند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.