سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان، فرماندار ایرانشهر و تعدادی از روسای ادارات، مسعود گل کار فتیده بعنوان رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر منصوب گردید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شرایط خاص اقتصادی نیاز به تعامل بیشتر با فرمانداران و سایر دستگاه‌های متولی داریم و خصوصا در تشدید گشت‌های مشترک و نظارت بر بازار فرمانداران می‌توانند بسیاری از کمبود‌ها و موانع را مرتفع نمایند.

حیدر میرزایی افزود: در شهرستان ایرانشهر با توجه به گستردگی جغرافیایی و بسیاری از مشکلات همکاران با وجود کمبود‌ها سعی و تلاش داشته اند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

او تصریح کرد: شهرستان ایرانشهر با حجم بالای پرونده‌های قاچاق روبرو می‌باشد و خط ارتباطی جنوب استان به سایر استان‌ها می‌باشد و اگر بصورت جدی و هماهنگ با قاچاق کالا در این شهرستان مبارزه و مقابله شود می‌توان شاهد پیشگیری از تخلف قاچاق بود.

ابوذر کوثری  فرماندار شهرستان ایرانشهر نیز گفت: نقش تعزیرات حکومتی در شهرستان بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد و گرفتاری ادارات گرفتاری ما نیز است.

ابوذر کوثری  اظهار داشت: هر چه ادارات پویا باشند موفقیت برای دولت و نظام خواهد داشت

او  افزود: تعزیرات دستگاه محوری است و مشکلات معیشتی و گرفتاری‌ها نیز نسبت به گذشته شدت یافته و هر چه مشکلات مردم بیشتر شود خواسته‌ها افزایش و متعاقب آن حجم کار دستگاه‌های متولی افزایش می‌یابد.

کوثری ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات تعزیرات حکومتی در ایرانشهر افزایش برخورد‌ها با متخلفین و بالا بردن بیلان کاری را خواستار شد.

در پایان این مراسم از فردین شهبازی تقدیر و حکم انتصاب مسعود گل کار فتیده به ایشان اهداء گردید

انتهای پیام/.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
زیبامنافی
۲۳:۱۰ ۱۲ تير ۱۴۰۲
باسلام. با توجه به گزارشات مکرر، چرا قیمت منوی رستوران طاهرخانی بیش از اندازه و سه برابر قیمت عادی و به نسبت کیفیت و کمیت هیچگونه رسیدگی انجام نشده و تکرار میکنم قیمت بسیار بالا به نسبت کیفیت و کمیت خوراکی ها هست. و همچنین سوپرمارکت جنب رستوران هیچ مجوز و مدرک و پروانه کسبی برای فروش اقلام نداره و ۵۰درصد بیشتر از قیمت مصرف کننده درج شده روی جلد اقلام به فروش میرساند. لطفا نتیجه رو میخوام.
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
تعزیرات حکومتی تواستان ما یک اداره کاملا بی معنی واضافه برسازمانی است که هیچ وهیچ وهیچ کاری انجام نمی دهند