سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۰ تالار پذیرایی پلمب شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تشدید نظارت‌های این معاونت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا گفت: در این بازرسی‌ها ۹۰ تالار پذیرایی به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد استانی کرونا پلمب و ۸۱ قلیان سرا تعطیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم شکیبا گفت: با آغاز تشدید نظارت‌ها بیش از هفت هزار و ۴۳۱ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی از مراکز و اماکن انجام گرفته است.

او گفت: همچنین ۶۷۴ مورد اخطار بهداشتی صادر و بیش از ۷۵ پرونده متخلفان به دادستانی و تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او اظهارداشت: همچنین ۴۲ رستوران و مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۴۰ فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۷۶ آرایشگاه زنانه، ۵۸ باشگاه بدنسازی و بیش از ۲۱۰ واحد صنفی دیگر از جمله بنگاه املاک، آب میوه و بستنی، گیم نت و سایر مراکز متخلف تعطیل شد.

رییس شبکه بهداشت استان کرمانشاه در ادامه گفت: در این مدت بیش از ۵۸ مورد از آیین‌های جشن و عزا به دلیل ممنوعیت برگزاری تجمعات لغو و تعداد ۱۲ مورد از صاحبان مراسم مذکور که به هشدار‌ها توجه نکردند به مراجع قضایی معرفی که تعدادی از این افراد با حکم دادستانی بازداشت شدند.

شکیبا افزود: این نظارت‌ها در راستای حفظ سلامت مردم همچنان ادامه دارد و از مردم استان درخواست می‌کنیم که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در مراسم جشن و عزا و استفاده از ماسک باعث کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا شوند.

او گفت: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی با سامانه ۱۹۰ بهداشت تماس بگیرند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.