سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران:

۴۵ واحد تولیدکننده مرغ متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

محمدی پور گفت: پس از بازرسی از ۵۲ تولیدکننده مرغ گرم، ۴۵ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سعید محمدی پور معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: پس از بازرسی از ۵۲ تولیدکننده مرغ گرم که نهاده دولتی با ارز دولتی دریافت کرده بودند، ۴۵ واحد متخلف شناسایی شدند.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، واحد‌های تولیدی مرغ دریافت کننده نهاده‌های دامی که با ارز دولتی تهیه شده ، باید مرغ را براساس قیمت مصوب به شبکه توزیع تحویل دهند.

محمدی پور تصریح کرد: میزان جریمه تنظیم شده برای این ۴۵ واحد بالغ بر ۲۴۱ میلیارد ریال بوده که طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت تاکید کرد: بازرسان سازمان صمت، فرایند کنترل و پایش بازار مرغ را از مرحله تولید تا خرده فروشی نظارت می‌کنند و با کمک دستگاه‌های ذیربط تا تثبیت قیمت‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
بابا یکبار با شدت با این تولید کننده های متخلف با شدت برخورد بشود تا عبرت اموز شود نه کجدار و مریض بسیاری از تولید کننده ها در ایران هم کم فروشی و هم گرانفروشی و هم قطره چکانی به بازار دارند .
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
اول از همه باید مسئولین بالا دستی پرورش مرغ به قوه قضائیه معرفی شوند هر روز در همین سایت خبری مصاحبه می کنند و فقط از نبود کنجاله سویا و نرخ بالای خوراک طیور و هزینه بالای تولید و ..... سنگ مرغداران را به سینه میزدند یعنی خبر نداشتند تمام مرغداران نهاده با ارز دولتی گرفته اند...!؟