سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدریس مجازی عده‌ای از دانش آموزان اصفهانی را روانه بازار کار کرد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان گفت:با توجه به هزینه بر بودن آموزش مجازی برای والدین و شرایط اقتصادی موجود، گزارشهایی از حضور عده ای از دانش آموزان در بازار کار دریافت کردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا ناظم زاده معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه عمده‌ترین شیوه آموزش و پرورش مقطع متوسطه در استان اصفهان، غیرحضوری است، اظهار داشت: فقط کارگاه‌های هنرستان‌ها در استان اصفهان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او افزود: مدارس در مناطق کم جمعیت و روستا‌ها نیز به شکل حضوری برگزار می‌شود، اما بیشترین شیوه آموزش در سطح استان اصفهان بر مبنای آموزش غیرحضوری استوار است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد آموزش‌ها در مقطع متوسطه به شیوه غیرحضوری انجام می‌شود، تصریح کرد: آموزش‌های غیرحضوری از نظر کیفیت و کارایی قابل مقایسه با آموزش حضوری نخواهد بود.

او بر تلاش فرهنگیان در شیوه آموزش غیرحضوری تاکید ویژه‌ای کرد و گفت: زیر سوال بردن زحمات فرهنگیان در این ایام سخت از انصاف به دور است.

ناظم زاده به ترک تحصیل معدود دانش آموزانی در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: با توجه به هزینه بر بودن آموزش مجازی برای والدین و شرایط اقتصادی موجود گزارش‌هایی از عدم حضور عده‌ای از دانش آموزان در تدریس مجازی گزارش شده است و برخی از این دانش آموزان روانه بازار کار شده‌اند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.