سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واریز بیش از ۳ میلیارد تومان سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بیش از ۳ میلیارد تومان سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان قزوین واریز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه فعالیت معلمان و استمرار آموزش‌ها از طریق فضای مجازی برای دانش‌آموزان انجام می‌شود، گفت: بیش از ۳ میلیارد تومان سرانه بهداشتی به حساب مدارس استان قزوین واریز شده است.

اصغری افزود: تعطیلات آموزش‌های حضوری و کم تحرکی با دور شدن دانش آموزان از کلاس‌های درس سلامت جسمی دانش‌آموزان را تهدید می‌کند و باعث کاهش شادابی و نشاط در میان دانش‌آموزان شده است.

او با تاکید بر اینکه نیازمند معرفی الگو‌های صحیح رفتار‌های زندگی به دانش آموزان هستیم گفت: دانش آموزان و خانواده‌ها باید با روش‌های ایجاد پویایی و تحرک در منزل آشنا شوند و یادگیری موثر را فراهم آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر اینکه طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ) با هدف ترویج سبک زندگی سالم، کاهش نرخ چاقی و مدیریت وزن خویش، یافتن نسلی شاداب و با نشاط و بالا بردن سواد سلامت در بین جامعه اجرا می‌شود، افزود: این طرح داری سه مرحله است که در مرحله اول دانش آموزان با مشارکت خانواده‌ها به ارزیابی سنجش bmi می‌پردازند و در مرحله دوم مداخله و مشاوره برای بهبود وضعیت دانش آموزان و در پایان نیز توسط دانش آموزان این ارزیابی صورت می گیرد.


بیشتر بخوانید: اجرای پروژه ملی "کوچ" در مدارس استان قزوین


انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.