سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اهدای نشان تأیید کمیته امداد به شرکت‌های فعال در راستای رفع بیکاری کشور

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: کمیته امداد به واحد‌های اقتصادی که در راستای رفع فقر و بیکاری در کشور فعال باشند، نشان تأیید اهدا می‌کند.

حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نشان تأییدی کمیته امداد برای واحد‌های اقتصادی که در راستای رفع فقر و بیکاری در کشور فعال باشند، طراحی شده است.

او با بیان اینکه این نشان هفته آینده رونمایی خواهد شد، گفت: این نشان در مرحله ثبت نهایی در سازمان ثبت شرکت‌ها است.

عبدالملکی افزود: براساس فرآیند‌هایی که در این نشان تأییدی طراحی شده است، مقرر است شرکت‌هایی که در راستای ایجاد اشتغال برای محرومان، رفع فقر و بیکاری در کشور اثر بالاتری دارند، براساس استاندارد‌های تعریف شده نشان تأییدی را دریافت کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ادامه داد: از مزایای داشتن این نشان برخی از معافیت‌های مالیاتی، معافیت از پرداخت برخی از عوارض خاص و امکان تبلیغات در رسانه‌های جمعی است.

او با بیان اینکه بعد از رونمایی از نشان از تمامی کارآفرینان اقتصادی و شرکت‌های بزرگ و کوچک دعوت می‌شود تا در این برنامه ملی برای کاهش فقر و بیکاری در کشور با اولویت محرومان شرکت کنند، گفت: این اتفاق یک جهش قابل ملاحظه‌ای را در برنامه ایجاد اشتغال در کشور به صورت عام و ایجاد اشتغال برای محرومان به صورت خاص ایجاد خواهد کرد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.