سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی در اردبیل

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی در تمامی شهرستان‌های این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: صاحبان موتورسیکلت‌های رسوبی توقیفی قبل از سال ۹۹ در پارکینگ‌های سراسر استان می‌توانند از روز شنبه ۱۷ آبان سال ۹۹ تا روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه به مدت ۲ ماه نسبت به ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی خود اقدام کنند.

او افزود: در این طرح که به مدت ۲ ماه ادامه دارد، مالکان و صاحبان قانونی موتورسیکلت‌هایی که تا پیش از ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ توقیف و در پارکینگ نگهداری می‌شوند، می‌توانند با همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

سرهنگ فتاحی اظهار داشت: برای مساعدت مالکان و صاحبان قانونی در فرایند ترخیص، درصورت نداشتن بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی مجاز و نداشتن پلاک با دریافت تعهد و پرداخت جریمه‌های رانندگی، هزینه انتقال و پارکینگ برابر تعرفه‌های مصوب، موتورسیکلت تحویل مالک یا صاحب قانونی می‎شود.

او افزود: هزینه جریمه موتورسیکلت ها به حالت اولیه باز می‌گردد و طی مدتی که در پارکینگ متوقف بوده‌اند شامل جریمه دو برابری نمی‌شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به نحوه پرداخت جرایم این موتورسیکلت ها بیان کرد: مالکان می‌توانند با طرح تقسیط جرایم بدون پرداخت "پیش پرداخت" به صورت یک ساله و تقسیطی جریمه‌ها را پرداخت کنند.

سرهنگ فتاحی گفت: اگر افرادی که شامل این طرح می‌شوند در مدت یاد شده (۲ ماه) در راستای ترخیص موتورسیکلت رسوبی خود مراجعه نکنند، موتور مذکور تحویل مراجع قانونی شده و به عنوان بلاصاحب و رهاشده به فروش می‌رسد.

سرهنگ فتاحی افزود: انتظار می‌رود مالک یا نماینده قانونی (متصرف) موتورسیکلت‌های رسوبی با به همراه داشتن اسناد کامل شامل کارت ملی، برگ سبز موتورسیکلت ، برگه پارکینگ و با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و نسبت به ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی خود اقدام کنند.

او گفت: بیش از سه هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان شامل این طرح می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.