سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ ایدون خبر داد؛

سرقت مرد میانسال از مغازه‌های ابزار فروشی

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از دستگیری مرد میانسالی خبر داد که به علت علاقه به ابزار آلات از مغازه‌های ابزار فروشی سرقت می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ چنگیز ایدون رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: با وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌های ابزار فروشی، تیمی از ماموران کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اظهارات شاکیان مشخص شد که سارق مرد میانسالی است که با حضور در مغازه‌های ابزار فروشی از غفلت مالک مغازه سوءاستفاده کرده و دست به سرقت زده است.

وی ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه پانزدهم آبان مالک مغازه‌ای به مرکز فوریت‌های پلیسی تماس و از سرقت رفتن یک دستگاه دریل از داخل مغازه اش اعلام شکایت کرد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ابوسعید برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید بیان داشت: با حضور ماموران در محل، شاکی اظهار داشت، مرد میانسالی که چهره‌ای موجه و کت و شلوار بر تن داشت به مغازه ام مراجعه و درخواست ابزاری کرد و برای تهیه ابزار به انتهای مغازه رفتم و ابزار درخواستی را به وی تحویل دادم. پس از خروج این مرد به دستگاه دریلی که نزدیک پیشخوان بود نیاز پیداکردم و با مراجعه به آن در محل متوجه سرقت آن شدم که با بررسی دوربین مغازه متوجه شدم همان مرد میانسال دریل را سرقت کرده است.

کلانتر محله ابوسعید توضیح داد: شناسایی چهره متهم در دستور کار ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت و تیم تجسس کلانتری موفق شدند در رصد‌های اطلاعاتی هویت متهم و مخفیگاه وی را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضایی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن دستگیری متهم مقادیر فراوانی ابزار آلات سرقتی از مخفیگاهش کشف کردند، گفت: با انتقال متهم به کلانتری و توقیف اموال سرقتی، وی در کلانتری به ۲۵ فقره سرقت ابزارآلات اعتراف و اظهار داشت، علاقه به ابزارآلات موجب شده که دست به سرقت بزند.

رئیس کلانتری ابوسعید گفت: تاکنون تعدادی از مال باختگان سارق پرونده شان را شناسایی و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.