سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در اهواز طی شبانه روز گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۷ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۷ عملیات امدادی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: یک باب کافه در منطقه کیانپارس خیابان ۷ شرقی راس ساعت ۵۴ دقیقه بامداد دچار آتش سوزی شد.

او با اشاره به مهار آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان افزود: همچنین خودروی پراید در مسیر کوی رمضان فاز ۲ کارگری ساعت ۳ و ۱۲ دقیقه بامداد واژگون شد و آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم ترافیکی در مسیر مشغول ایمن سازی محل حادثه شدند.

قنبری با بیان اینکه آتش نشانان با استفاده از تجهیزات برش و نجات یک سرنشین مصدوم را که در داخل اتاقک خودرو حبس شده بود را خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، اظهار داشت: همچنین مهار آتش سوزی در ساختمان مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان مطهر غربی ساعت ۱۴ و ۴۹ دقیقه انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: خودروی پژو آردی حین سوختگیری غیر مجاز LPG در میدان چهار اسب ساعت ۱۵ و ۳۳ دقیقه دچار حریق و خسارت شده بود، با اعزام آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مهار شد.

او با اشاره به حریق منزل مسکونی در زیتون کارمندی ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه به علت اتصال برق، تصریح کرد: آتش نشانان شعله‌های حریق را اطفا و دود ناشی ازحریق را با استفاده از دستگاه فشار مثبت از ساختمان تخلیه کردند، ضمن اینکه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پیکان در کوی شهید مدرس ساعت ۲۰ و ۸ دقیقه با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

قنبری بیان داشت: آتش نشانان ساعت ۱۵ و ۴۸ دقیقه در اورژانس بیمارستان امام با استفاده از ابزار نجات و تخصصی انگشتری را که در دست یک شخص گیر کرده بود و موجب آسیب به انگشت او شده بود را رها سازی کردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.