سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۵ درصد آزمایش های کرونا در شهرستان های خراسان رضوی مثبت است

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بیش از ۸۵ درصد آزمایش های روزانه کرونا در حوزه این دانشگاه شامل شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد مثبت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر علیرضا مسلم رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در موج قبلی شیوع کرونا روزانه حدود ۴۵ نمونه‌گیری در این دانشگاه انجام می‌شد، اما این تعداد اکنون به ۱۵۰ مورد رسیده است که نتیجه آزمایش ۸۵ درصد نمونه‌ها طی آبان ماه مثبت اعلام شده است.

او افزود: وضعیت شیوع کرونا در شهرستان سبزوار بحرانی و حاد است و با توجه به افزایش میزان مبتلایان هم اینک شهرستان‌های سبزوار و ششتمد در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارند.
بیشتربخوانید


رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: روز گذشته ۱۶۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در سبزوار و شهرستان‌های تابعه شناسایی شدند و با فوت ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا شمار جانباختگان این بیماری دراین شهرستان به ۳۰۸ تن رسید.

مسلم با بیان این که هم اینک ۲۲۱ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در مرکز آموزشی - درمانی واسعی سبزوار بستری هستند، بیان کرد: تا زمانی که مردم بیماری کرونا را جدی نگیرند هر چه امکانات و تجهیزات درمانی را بیشتر کنیم باز هم جوابگو نخواهد بود.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.