سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت نامساعد آلومینیوم در لیگ برتر

وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از لیگ برتری شدن خوب نبوده و با تداوم این روند از گزینه‌های اصلی سقوط به دسته یک محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در تاریخ ۲۹ مرداد با برتری مقابل داماش گیلان به لیگ برتر صعود کرد تا اولین نماینده استان مرکزی در سطح اول کشور باشد. اراکی‌ها پس از صعود به لیگ با حاشیه‌های زیادی دست و پنجه نرم کردند تا نتوانند شرایط تیم را برای حضور در لیگ برتر مهیا کنند.

در ابتدا به دلیل اختلاف مدیرعامل سابق این تیم با اعضای هیئت مدیره، آلومینیوم سازان دیر به بازار نقل و انتقالاتی وارد شدند، اما در نهایت ۱۴ بازیکن را جذب کردند که از میان آن‌ها ۶ بازیکن با نظر رسول خطیبی سرمربی این تیم از جمع آلومینیوم جدا شدند.

حمید محرابی مدیرعامل سابق آلومینیوم در نهایت بعد از اختلافاتش با اعضای هیئت مدیره این تیم از سمتش استعفا داد، اما دلیل استعفای او عارضه قلبی عنوان شد. پس از مدتی اعضای هیئت مدیره این تیم هم تغییر کردند و عباسی که سابقه مدیرعاملی تراکتور را داشت به عنوان مدیرعامل جدید این تیم انتخاب شد.

از مشکلات دیگر آلومینیومی‌ها ورزشگاه اختصاصی این تیم بود. ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به دلیل ۲۴ ایراد اساسی نمی‌توانست از بازی‌های لیگ برتر میزبانی کند که با تلاش اراکی‌ها بخشی از این مشکلات رفع شد تا آلومینیوم در برابر نساجی اولین میزبانی لیگ برتری خود را تجربه کند.

مشکل بزرگ آلومینیوم پس از شکست مقابل نساجی در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر شروع شد. پس از شکست تحقیر آمیز سه گله مقابل مازندرانی ها، رسول خطیبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیامی منتشر کرد که شایعه جدایی او از آلومینیوم را قوت بخشید.

خطیبی روز گذشته در رابطه با وضعیتش در آلومینیوم صحبت کرد. او اظهار کرده که یک تیم یخ زده را تحویل گرفته و بازیکنان مورد نظر او را مسئولان آلومینیوم سازان جذب نکرده اند. ۵ بازیکن آلومینیوم قراردادشان هنوز ثبت نشده و خطیبی تا ۲۰ دقیقه قبل بازی نمی‌دانسته چه بازیکنانی اجازه بازی در مقابل نساجی را دارند.

آلومینیومی‌ها حتی برای اولین بازی خود پیراهن نداشتند و مسئولان این تیم در اتفاقی عجیب روی لباس‌های تیم ملی ایتالیا لوگوی آلومینیوم چسبانده و آن‌ها را برای بازی حاضر کرده اند.

خطیبی انتقاد تندی هم از مدیرعامل این تیم داشته و ادعا کرده عباسی هیچ وقت در کنار تیم نبوده و حتی قرارداد دستیاران خطیبی را هم در هیئت فوتبال ثبت نکرده است.

وضعیت آلومینیوم خوب نیست و اگر مسئولان تیم به این وضع رسیدگی نکنند، اراکی‌ها گزینه اول سقوط به لیگ دسته یک خواهند بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.