سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور منابع آب مشهد مطرح کرد؛

انسداد بیش از۵۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در هشت ماهه ابتدایی امسال

مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در هشت ماهه ابتدایی امسال تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد برزوئی مدیر امور منابع آب مشهد درخصوص آمار انسداد چاه‌های غیرمجاز و توقیف دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد طی هشت ماهه اول امسال، گفت: در هشت ماهه اول امسال  توسط همکاران پرتلاش امور و گروه‌های گشت و نظارت وبا همکاری نیرو‌های محترم انتظامی و اخذ دستور قضایی تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور که مشهد، چناران، طرقبه، شاندیز و فریمان را در بر می‌گیرد، پر و مسدود شده است.

او افزود: از تعداد ۵۲۲ حلقه چاه غیرمجاز مذکور، تعداد ۱۴۱ حلقه چاه غیرمجاز عمیق "تا عمق‌های ۳۰۰ متر و دبی‌هایی تا ۳۶ لیتر بر ثانیه" و تعداد ۳۸۱ حلقه چاه غیرمجاز نیز نیمه عمیق با دبی‌هایی تا ۲۰ لیتر بر ثانیه بوده اند.
بیشتربخوانید


مدیر امور منابع آب مشهد ادامه داد: این اقدامات در مدت مزبور موجب صرفه جویی سالانه ۱۶ میلیون و ۸۹۴ هزارو ۹۴۶ متر مکعب آب ناشی از جلوگیری از بهره برداری چاه‌های غیرمجاز شده است.

برزویی بیان کرد: همچنین در هشت ماهه اول سال ۹۹ این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۲۲ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد را شناسایی و توقیف کرده است.

 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.