سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش:

بیمه دانش آموزی حتی در ایام تعطیلی مدارس خدمات دهی دارد

کریمی‌فر گفت: پوشش بیمه‌ای دانش آموزی حتی در ایام تعطیلی مدارس برقرار است و مدت اعتبار آن ۱۲ ماهه در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گودرز کریمی‌فرمدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش در پخش زنده شبکه خبر با اشاره به روند پوشش بیمه دانش آموزی بیان کرد: برابر ماده ۵٨ آیین نامه اجرایی مدارس مدیران مدارس ملزم هستند تا ترتیبی اتحاد کنند که دانش آموزان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گیرند.

او ادامه داد: این موضوع الزام قانونی و ضرورتی اجتناب ناپذیر است بنابراین حتی در زمان تعطیلی مدارس پوشش بیمه ای دانش آموزان و خدمات دهی آن برقرار است.

کریمی فر با اشاره به اینکه بیمه نامه در دو بخش حوادث و درمان مازاد تعهداتی دارد، گفت: مسئولیت مدنی بیمه شدگان در قبال اشخاص سالم را هم مورد توجه قرار دادیم و چه حادثه در مدرسه یا منزل رخ دهد، مشمول خدمات بیمه ای می‌شود پس خیلی منافات ندارد که مدرسه دایر باشد یا خیر.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش تصریح کرد: بیمه نامه حوادث دانش آموزی در هر مکانی که تمام دانش‌آموزان دچار حادثه شده بودند،  تحت پوشش قرار می‌دهد چراکه اعتقاد داریم بالاترین هدف برای دانش آموزان آرامش ذهن است.

کریمی‌فر با اشاره به اینکه در ١٢ ماه سال بیمه دانش‌آموزی خدمات لازم را تحت پوشش قرار می‌دهد؛ گفت: بیمه حضور فیزیکی در مدرسه، غرامت ناشی از حادثه هزینه درمان ناشی، نقص عضو و حتی دیه کامل را هم پرداخت می کنیم.

او با اشاره به مبلغ بیمه دانش آموزی امسال گفت: ۵ هزار و ٩۴٠ تومان هزینه بیمه حوادث دانش آموزی به مدت یکسال است و سعی داریم به این ترتیب سلامت دانش آموزان را تضمین  کنیم.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.