سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه عملیات گسترده لکه گیری آسفالت در اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز از ادامه روند عملیات لکه گیری آسفالت در معابر این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام شاهین زاده مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان و ارتقای سطح رسیدگی به فرسودگی معابر، از هفته گذشته تا کنون عملیات لکه گیری آسفالت و رفع ناهمواری‌های موجود در خیابان‌ها به همت نیرو‌های تلاشگر حوزه خدمات شهری این منطقه در حال انجام است.

او افزود: علاوه بر کار رسیدگی به پیام‌های مردمی و درخواست‌های ثبت شده از طریق سامانه ۱۳۷ برای رفع مشکلات سطوح آسفالتی، همزمان اکیپ بهسازی سطوح آسفالتی با نظارت حوزه فنی این منطقه در خیابان شهید حزبه کوی زویه در مساحتی بالغ بر ۶۶۰ متر مربع مشغول به کار است.

شاهین زاده بیان داشت: با توجه به حجم گسترده حفاری‌های سطح آسفالتی منطقه از سوی شرکت‌های خدمات رسان همانند آب و فاضلاب، مخابرات، شرکت گاز و نیاز ویژه برای رسیدگی به آن‌ها پیگیری‌های لازم برای رفع هرچه سریعتر آن با کمک این شهرداری در حال انجام است.

مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز ادامه داد: عملیات لکه گیری آسفالت به طور مستمر ادامه خواهد داشت و امیدواریم با انجام این اقدامات تا حدودی رضایت ساکنان محلات مختلف و شهروندان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.