سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری وضعیت یادگیری دانش آموزان در کرمان

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان از پیگیری وضعیت یادگیری دانش آموزان در مناطق و شهرستان‌های مختلف استان کرمان به صورت میدانی ویا تلفنی با اولیا، ازسوی کارگروه ویژه اداره کل آموزش و پرورش استان، خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان صبح امروز در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با روسای ادارات آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه شرایط کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا حساس و ویژه است، گفت: باید در این زیست بوم جدید شرایطی را برای مدرسه خود تعریف کنیم تا دانش آموزی از آموزش باز نماند.

او به پراکندگی گستره آموزشی استان کرمان اشاره کرد و افزود: باید در شرایط فعلی در هر زمان و مکان آماده خدمت رسانی باشیم و نباید محرومیت و پراکندگی بهانه‌ای برای کم کاری و عدم انجام فعالیت‌های سازمانی باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه معلمان در شرایط کرونایی جلوه‌های ویژه معلمی را به نمایش گذاشتند بر مستند سازی فعالیت‌ها و برنامه‌ها در حوزه کاری تاکید کرد.

او از حضور معلمان در روستا‌های دوردست استان با راه اندازی پویش مهربانی ویژه آموزش دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی ندارند خبر داد و گفت: معلمان در شرایط کرونایی برای دانش آموزان گوشی تلفن همراه خریده اند، تلویزیون تهیه کرده اند، در روستا‌های دوردست استان حضوری آموزش را پیگیری کرده اند.

اسکندری نسب بر تهیه و تدوین اطلس آموزشی و یادگیری دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: وضعیت یادگیری دانش آموزان در مناطق و شهرستان‌های مختلف استان به صورت میدانی و تلفنی با اولیا ازسوی کارگروه ویژه اداره کل آموزش و پرورش استان بررسی می‌شود.

او عنوان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته معلمان در صدر اعتماد اجتماعی مردم قرار دارند و این اعتماد نتیجه صداقت، فداکاری و ایثارگری معلمان در کلاس‌های درس است.

اسکندری نسب از رشد میانگین نمره امتحانات نهایی در استان نسب به سال گذشته و رشد ۴۰ درصدی قبولی کنکور در مناطق محروم استان به عنوان موفقیت‌های استان در سال تحصیلی گذشته با وجود تعطیلی مدارس از اسفند ماه به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حسین براهویی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این نشست گفت: شبکه شاد تحولی نوپا در نظام تعلیم و تربیت کشور و مهمترین ابزار آموزشی در شرایط فعلی است.

او با اشاره به عضویت ۷۸ درصدی دانش آموزان استان در شبکه شاد بر احراز هویت تمامی دانش آموزان در این شبکه، تاکید کرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، درباره شرایط کاری معلمان در زمان شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: برای برنامه آموزشی معلمان، محتوای دروس مختلف تحصیلی آماده و در شبکه شاد بارگذاری شده است.

اوبا بیان این که شماره تلفن ۴۳۰۸۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات کاربران شبکه شاد است، گفت: فیلم‌های مختلف آموزشی در زمینه کار با شبکه شاد در این پیام رسان در قسمت راهنمای شاد بارگذاری شده است.

براهویی افزود: در آموزش و پرورش مدافع حقوق دانش آموزان هستیم و باید آموزش دانش آموزان را تحت هر شرایطی پیگیری و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی را در حوزه کاری تضمین کنیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.