سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده‌باش دستگاه‌های مختلف برای بارندگی‌های پیش رو

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از اعلام آماده‌باش به دستگاه‌های مختلف برای بارندگی‌های پیش رو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از صدور هشدار سطح نارنجی برای بارندگی‌های پیش رو در هفته جاری در کرمانشاه خبر داد و گفت : به دستگاه‌های مربوطه مانند فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، هلال احمر، راهداری، راه و شهرسازی، شرکت‌های آب و برق و ... اعلام شده تا در آمادگی کامل باشند.

او درباره وزش باد شدید، وقوع صاعقه، رگبار و آبگرفتگی معابر هشدار داد و گفت : این مخاطرات ممکن است شهرستان‌هایی از جمله پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر، سنقر، کرمانشاه، اسلام آبادغرب و دالاهو را بیشتر درگیر کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه بر لزوم پاکسازی کانال‌های آب و دهانه پل‌ها برای جلوگیری از وقوع رواناب تاکید کرد و ادامه داد: به جهت احتمال وزش باد شدید لازم است استحکام سازه‌های موقت مانند تابلو‌های تبلیغاتی، داربست‌ها، دکل‌ها و... مورد بررسی قرار بگیرد.

بالایی از افراد درخواست کرد از تردد و توقف در مسیل و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و از تردد و رانندگی غیرضروری نیز بپرهیزند.

او با اشاره به احتمال وقوع صاعقه خصوصا در نقاط مرتفع، به افراد و خصوصا عشایر که دام‌های خود را به ارتفاعات می‌برند توصیه کرد نکات ایمنی را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه افزود: به جهت بارندگی، وزش باد و کاهش دمای روزانه لازم است از محصولات کشاورزی هم مراقبت شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.