سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری شادگان:

بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان با مشکلات دست به گریبان است/ مسئولان علوم پزشکی آبادان همکاری کنند

صبری پور به رصد مستمر بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان با همکاری مسئولان دانشکده علوم پزشکی آبادان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در جلسه بررسی مشکلات بیمارستان شهید معرفی زاده این شهرستان که با حضور نماینده مردم در مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد، گفت: مشکلات زیادی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان وجود دارد.

او بر رصد بیمارستان شادگان از طرف دانشگاه علوم پزشکی آبادان و رفع مشکلات آن افزود: ارتقای سطح خدمات درمانی در بیمارستان شهید معرفی زاده از انتظارات و مطالبات به حق عموم مردم از متولیان امر سلامت و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی است.

صبری پور با تاکید بر اینکه رسیدگی و ارائه خدمات بهینه به بیماران و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع مشکلات درمانی باید در اولویت کار شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان این شهرستان قرار گیرد، بیان داشت: برای حفاظت مردم در برابر بیماری هیچ راهی جز رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و پیشگیری نداریم.

سرپرست فرمانداری شادگان بر تشدید اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با کرونا تاکید و تصریح کرد: مردم، ادارات و نهاد‌ها باید در این زمینه بسیار جدی عمل کنند، ضمن اینکه نظارت بر اصناف و بازار در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید مستمر و جدی اجرا شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.