سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خباز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور افراد تکراری در هر انتخابات، جنبه خوبی ندارد

عضو حزب اعتماد ملی درباره حضور نام‌های تکراری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطالبی بیان کرد.

محمدرضا خباز عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: ما باید ریاست را یک مسئوليت بدانيم، يعنی اگر مسئوليتی به ما واگذار شد به عنوان طعمه به آن نگاه نكنيم تا مشكلات مردم به راحتی رفع شود.

او ادامه داد: رسيدن به رياست جمهوری، قوه قضائيه، مجلس شورای اسلامی و ... نبايد هدف باشد، بلكه بابد ابزاری برای خدمت به مردم باشد، به نظر من اگر هم فردی چندين بار در انتخابات خودش را عرضه كرد و مردم از آن استقبال نكردند، ديگر نبايد وارد اين عرصه شود زيرا جنبه سبكی دارد و شان و جايگاه آن زير سوال می‌رود و خوب نیست، همچنین ممکن است مردم فکر کنند که این افراد دنبال قدرت و قدرت طلبی هستند.

عضو حزب اعتماد ملی تصریح کرد: وقتی مردم ما را نمی‌خواهند چرا باید اصرار بیش از حد کنیم؟ حضور افراد تکراری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کار پسندیده‌ای نیست و اینجا دیگر بحث خدمت مطرح نخواهد بود و جنبه هوای نفسانی دارد.

خباز تاکید کرد: نیروی جوان و باتجربه در کشور ما فراوان است، برای مثال حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری یک بار نامزد ریاست جمهوری شد، اما رای کافی کسب نکرد، از آن روز به بعد دیگر اعلام آمادگی برای ریاست جمهوری نکرد.

او اظهار کرد: افرادی که چندین نوبت وارد انتخابات ریاست جمهوری شدند، باید در حال حاضر وارد اتاق‌های فکر شوند و به نیروهای جوان درس بدهند تا بتوانند با تجربه ارزشمند نیروهای قدیمی و انقلابی به مردم خدمت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
در این نظام مسئول قدیمی رو مگر عزرائیل برداره
ناشناس
۱۹:۲۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
چی میگی در این دولت یک عده ای هستند که سر این سفره میچرخند هیچ چیزی هم عوض نمیشه و بخور بخورشون ادامه داره بدبخت ملت